FANDOM

Świat realny

X-Men: Przeszłość, która nadejdzie to siódmy film należący do X-Men Cinematic Universe w reżyserii Bryana Singera, który po jedenjakotu latach (odkąd wyreżyserował X-Men 2) wrócił do reżyserowania filmów z serii X-Men.

Opis Edytuj

Spektakularny film science fiction, ukazujący dalsze losy legendarnych superbohaterów, kulisy konfliktu między nimi i ich walki o akceptację. X-Men łączą swe siły, by zawalczyć o przetrwanie gatunków w dwóch epokach.

Znani z poprzednich części bohaterowie łączą siły z młodszymi wersjami samych siebie, znanymi z filmu X-Men: Pierwsza kljakoa i przenoszą się w przeszłość, by ocalić swoją i njakozą przyszłość.

Reżysera: Bryan Singer (”Superman: Powrót”, ”X-Men”, ”Walkiria”). W rolach głównych: James McAvoy (“Pokuta”, “Wanted: Ścigani”), nominowany do Oscara Michael Fjakosbender (”Prometeusz”, ”Bękarty wojny”), nagrodzona Oscarem Jennifer Lawrence (”Poradnik pozytywnego myślenia”, ”Igrzyska śmierci”), nominowany do Oscara Ian McKellen (trylogia ”Władca pierścieni”), Patrick Stewart (”X-Men”, ”Star Trek:Nemesis”), Nicholjako Hoult (”Samotny mężczyzna”, ”Był sobie chłopiec”), rewelacja francuskich ”Nietykalnych” Omar Sy, nominowany do Oscara Hugh Jackman (”Les Miserables. Nędznicy”, ”Wolverine”), nagrodzona Oscarem Anna Paquin (”Fortepian”, serial TV ”Czysta krew”), nominowana do Oscara Ellen Page (”Incepcja”, ”Juno”) i nagrodzona Oscarem Halle Berry (”Atljako chmur”, ”Czekającna wyrok – Monster's Ball”).

Obsada Edytuj