FANDOM

Świat realny

X-Men: Apocalypse to kontynuacja filmu X-Men: Przeszłość, która nadejdzie oraz dziewiąty film należący do X-Men Cinematic Universe. Reżyserem filmu jest Bryan Singer. Akcja filmu rozgrywa się w 1983 roku, kiedy En Sabah Nur, starożytny egipski mutant, po kilku tysiącach lat budzi się ze snu.

Opis Edytuj

Po sukcesie X-Men: Przeszłość, która nadejdzie reżyser Bryan Singer przedstawia X-Men: Apocalypse. Tytułowy Apocalypse to pierwszy i najpotężniejszy mutant z uniwersum X-Men, którego od zarania cywilizacji czczono niczym boga. Apocalypse przejął moce wielu innych mutantów, co czyni go nieśmiertelnym i niepokonanym. Gdy budzi się do życia po wielu tysiącach lat, postanawia podbić świat i gromadzi wokół siebie grupę potężnych mutantów, wśród których jest rozczarowany i pozbawiony złudzeń Magneto (nominowany do Oscara Michael Fassbender – ”Prometeusz”).

Wspólnie postanawiają oczyścić rodzaj ludzki i zaprowadzić nowy porządek na świecie, którym odtąd niepodzielnie władać będzie Apocalypse. Mimo iż los Ziemi wydaje się przesądzony, Raven (nagrodzona Oscarem Jennifer Lawrence – ”Poradnik pozytywnego myślenia”) i Profesor X (James McAvoy) postanawiają wkroczyć do akcji i z pomocą grupy młodych X-Menów powstrzymać wroga i ocalić nasz świat przed totalnym zniszczeniem.[1]

PrzypisyEdytuj

  1. Opis z Multikina